.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سکوت رسانه ای در استانداری مازندران
هنوز کمتر از یکماه از حضور استاندار جدید مازندران به استان نمی گذرد که وی در اقدامی از دعوت رسانه ملی و نمایندگان خبرگزاریها در جلسات امروز شنبه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ممانعت ورزید...
سکوت رسانه ای در استانداری مازندران

در حالی که رئیس جمهور محترم و مقامات ارشد کابینه بر تعامل نزدیک مدیران اجرایی و رسانه ها تاکید دارند، حضور رسانه ها از جمله خبرگزاریها در جلسات خبری استانداری مازندران به دلیل عدم دعوت از سوی روابط عمومی این استانداری کمرنگ شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، هنوز کمتر از یکماه از حضور استاندار جدید مازندران به استان نمی گذرد که وی در اقدامی از دعوت رسانه ملی و نمایندگان خبرگزاریها در جلسات امروز شنبه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ممانعت ورزید.

این در حالی است که تنها حضور خبرنگاران استان پس از روی کارآمدن کریمی در استانداری مازندران، فقط در جلسه شورای اداری استان و معارفه خود او بوده است.

تلاش خبرنگار مهر برای تماس با استاندار مازندران برای علت عدم دعوت رسانه های استان در جلسات حساس و مهمی چون شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران تا لحظه مخابره خبر بی نتیجه ماند.

استاندار جدید مازندران در نخستین جلسه خود در شورای اداری استان، رسانه ها را به عنوان مشاوران امین و همواره همراه و یاری رسان مدیریت ارشد استان دانسته بود که عملکرد و نوع رفتار وی در طی هفته های اخیر با رسانه ها خلاف گفته های وی را به اثبات می رساند.

این اقدام استاندار مازندران در روزهای گذشته با دعوت نکردن از خبرنگاران در جلسات استانی از جمله همایش شهرداران، فرمانداران و چندین جلسه مهم و اساسی مرتبط با استان نمود عینی بیشتری یافت.

مسئولان دولت نهم و مشاوران مطبوعاتی این دولت همواره در جلسات مختلف از عدم همراهی رسانه ها با دستگاههای اجرایی انتقاد می کنند، این در حالی است که متاسفانه حضور خبرنگاران در دوران جدید استانداری مازندران و بسیاری از محافل خبری سطح استان با روی کارآمدن مدیریت جدید استان کمرنگ شده است.

باید یادآور شد که خبرگزاری دانشجویان ایران - ایسنا که چندی پیش تمامی صحبتهای استاندار مازندران را در روی خروجی خود برده پس از بازتابهای فراوان رسانه ای ، سبب انتقاداتی از سوی استاندار و مسئولین استان شد و ممکن است یکی از دلایل عدم دعوت از رسانه ها در جلسات به این واسطه باشد.

رسانه های مازندران در دوران مدیریت ابوطالب شفقت بر استانداری، یکی از رسانه ای ترین و راحت ترین دوران برای ارتباط با مدیریت ارشد استان و مسئولان را سپری کرده بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد 5 مرداد 1387
اگر یادتان باشد در آن مقاله ای که از اقدام توهین آمیز همین آقا در راه ندادن تعدادی از مدیران به جلسه به شما گفته بودم ذوق زده نشوید . البته اگر ایشان از جلسه دوم و اطلاع رسانی آن اقدام می کرد جای تحسین بود. ولی او می خواست با اون کار خودی نشان دهد و بگوید علی آبا هم شهری است.
اكبر سخنگو 5 مرداد 1387
پدر ابوطالب ره همين رسانه ها كه راحتترين دورانشون بيه در بياردنه .اره جان برار جان خواخر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.